Hurtownia mięsa i wędlin | Elementy wieprzowe

Podhalańskie Centrum Dystrybucji Salami Sp. z o.o. to nowoczesny Zakład Przetwórstwa Mięsnego. Jest to rodzinna firma z bogatym doświadczeniem, prowadzona nieprzerwanie od 1995 roku przez Kazimierza Stolarczyka.

Początkowo działaliśmy przede wszystkim w obszarze handlu oraz dystrybucji towarów (głównie dystrybucja mięsa i wędlin), jednak z czasem stawialiśmy kolejne kroki na drodze do rozwoju: w 2006 roku poszerzyliśmy naszą działalność o rozbiór drobiu tak, aby zapewnić naszym Klientom najwyższą jakość, oraz najniższe ceny elementów drobiowych, natomiast w 2009 roku rozszerzyliśmy działalność o przetwórstwo mięsne, uruchamiając nowoczesny Zakład Rozbioru i Przetwórstwa Mięsa Czerwonego.

Obecnie wyroby marki PCD Salami, z dużym powodzeniem konkurują na rynku z wyrobami innych producentów.  Nasze wędliny wyróżniają się smakiem, oraz jakością, ponadto produkowane są z mięsa jako głównego składnika, bez dodatków substytutów mięsa takich jak MOM lub Bader.

Spółka P.C.D. „SALAMI” jest jedną z czołowych firm w regionie podhalańskim, jednak obszarem działalności PCD Salami jest nie tylko Podhale i Małopolska: z dużymi sukcesami sprzedajemy wędliny i przetwory mięsne również na rynku ogólnopolskim oraz sukcesywnie zwiększamy swoją obecność na rynkach zagranicznych. 
Jednym z naczelnych priorytetów naszej Firmy jest powiększenie możliwości produkcyjnych oraz poprawa organizacji poszczególnych procesów technologicznych celem uzyskania nowych rynków zbytu.
Stale inwestujemy w park maszynowy, celem usprawnienia procesów technologicznych.
Struktura sprzedaży spółki obejmuje realizację dostaw naszych produktów do odbiorców bezpośrednich jak i pośredników.
W przyszłości planujemy zdobywanie nowych rynków celem dotarcia do szerszej rzeszy Klientów oraz powiększenia udziału Klientów zagranicznych w sprzedaży ogólnej. 
Skupiamy się na utrzymaniu współpracy z Klientami wiarygodnymi i rzetelnymi w rzemiośle kupieckim.

Politykę jakości realizujemy poprzez wytyczenie następujących celów strategicznych:
  • dostosowanie asortymentów do potrzeb Klienta,
  • doskonalenie obsługi Klienta, 
  • podnoszenie świadomości i kwalifikacji pracowników, oraz ukierunkowanie polityki kadrowej na ciągłe doskonalenie zatrudnionego personelu,
  • wspieranie rozwoju lokalnej społeczności.
Wierzymy, iż rozwój naszej organizacji zależy od satysfakcji naszych Klientów.